Wat dat betreft is vista zeker anders. Om maar een voorbeeld te noemen: in Word 2007 kun je geen documenten van Word 2003 openen. Ik weet dat dit niet een heel goed voorbeeld is, maar toch: met XP en vista zou hetzelfde aan de hand kunnen zijn, al begrijp ik eerlijk gezegd ook niet waarom het niet zou werken...
Maar ik denk wel dat een dubbel-boot (dus keuze tussen XP en vista) je een heel eind verder brengt.
Wat ik je kan verklappen is dat de spit van cfs3 op een of andere manier extreem wendbaar is ten opzichte van de andere vliegtuigen. Dit hoort niet en in uitbereidingen is dit wat rechter getrokken. Vandaar dus dat je zoveel gemak hebt met spit-kills.
Voor uitbereidingen zie:
Korea:
www.koreanskies.com (ook P(acific)TO)
MAW:
www.medairwar.com
OFF en ETOE zijn niet als download verkrijgbaar, maar moet je aan een ander vragen ze je op DVD toe te sturen (voor OFF zie OFF forum op deze website, voor ETOE de cfs3 discussion).
Daarmee kan ik je helaas niet helpen, omdat ik op kamers zit en niet de beschikking heb over de mogelijkheid DVD's te branden. Veel succes
PS: zouden we eigenlijk niet engels moeten praten, zodat de rest dit ook lezen kan?? tenminste, ik las ergens dat dit niet je sterkste punt is, dus schrijf ik maar gewoon nederlands...