dombral
Charter Member
test Tarente
J'ai essayé le scenery de Tarente par Tobob . L'avant port ou etaient mouilles les cuirassés ainsi que Mare Piccolo sont très bien rendus et avec les scenes de la ville l'effet est saisissant . Par contre le port de la cote nord est hors de propos . Il ressemble plutot à un port de portes conténaires de Shangai . D'apres le document joint je pense qu'il faut tout enlever pour redonner l'aspet de novembre 1941View attachment 46024View attachment 46023View attachment 46022View attachment 46025
Good evening,
Here is the second beta version of Taranto. I noticed a couple of things in the pictures, such as a missing ramp, and I filled in some of the harbor area a bit more, leaving a few spaces for vehicles and perhaps train cars later on.
Additionally, there is a mosque in the city (I'll give you a virtual beerif you can find it!) which is from Jean Bomber's unreleased Afnor, Part II, so I'll have to talk to Wolfi about using it.
If no other problems crop up, I'll release it. I'm not going to include a ship and anti-aircraft gun layout, I think I'll hold that in reserve for the Swordfish mission.
J'ai essayé le scenery de Tarente par Tobob . L'avant port ou etaient mouilles les cuirassés ainsi que Mare Piccolo sont très bien rendus et avec les scenes de la ville l'effet est saisissant . Par contre le port de la cote nord est hors de propos . Il ressemble plutot à un port de portes conténaires de Shangai . D'apres le document joint je pense qu'il faut tout enlever pour redonner l'aspet de novembre 1941View attachment 46024View attachment 46023View attachment 46022View attachment 46025